Monday, February 28, 2011

1Malaysia 1Borneo!! Syabas

Salam semua

Sudah selang beberapa hari tidak post dalam blog kerana saya baru sahaja pulang dari Kota Kinabalu Sabah dalam rangka program kerjasama bersama Sekretariat 1Malaysia UPNM dan Mahasiswa Universiti Malaysia Sabah.

Sekalung tahniah saya ucapkan kepada semua ahli jawatankuasa Sekretariat 1malaysia dan mahasiswa UMS yang telah bertungkus lumus menjayakan program Kembara Integrasi Ilmu Karambunai.

Para peserta telah bekerjasama menjalankan gotong royong penambahbaikan di Masjid Al Kauther Karambunai dan Perpustakaan Sekolah Pangeran Siti Hafsah Karambunai.

Walaubagaimanapun, dalam kesibukan menjalankan tugas, sempat juga berjalan ke Pasar Filipina dan makan ikan yang besar giler n superb( tq en rafizul) dan rumpai air yang sedap giler..haha...kalo pergi ke sana cubalah rumpai air ni..heee

Perjalanan pergi dan balik, semua kontinjen UPNM berpakaian segak bergaya mengenakan pakaian full loreng yg menarik perhatian ramai org. Namun, pakaian bukan untuk diperagakan tetapi untuk menjunjung kebanggaan menjadi lapisan pertahanan negara.. Insyallah

Selepas ini akan merangka program ke Serawak pula. Semoga semuanya berjalan lancar.

1Malaysia @ UPNM Borneo Region Signing Off....

Wan Azizul Faiz Bin Zulkifli
Yang Dipertua
Majlis Perwakilan Pelajar
Universiti Pertahanan Nasional Malaysia.

No comments:

Post a Comment