Monday, February 21, 2011

Perjuangan Berjaya, Cabaran Baru Mendatang

salam

alhamdullilah, hari ini telah berlangsungnya pengundian MPP UPNM dan telah selesai pada jam 4ptg. Setelah proses pengiraan dijalankan, akhirnye keputusan telah diumumkan pada jam 6.15 petang tadi. Bersyukur kerana saya telah berjaya mendapat undian tertinggi dengan jumlah undi sebanyak 1005 undi dari 1300 lebih undi,

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapakan jutaan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang telah sudi untuk mengundi dan memberi amanat yang cukup besar kepada saya untuk menyandang jawatan selaku MPP UPNM.

Saya berharap agar sokongan anda akan trus bersama saya dan insyaallah saya akan berusaha sedaya upaya untuk menjalankan tanggungjawab saya dengan baik..


Wan Azizul Faiz

No comments:

Post a Comment